5 klasa

СЕМЕСТРОВА К/Р 5 клас
Виконання К/Р покроково.
1.Прочитати текст і відмітити правда/неправда (не переписувати)
2.Доповнити текст буквами (ó / rz / ż)
3.Додати до іменника закінчення (не переписувати, тільки слово виписати і пронумеровати)
4.Заповнити за прикладом (не переписувати)
5.Поставити дієслово у теперішньому часі (не переписувати)
6.Написати цифру словом (не переписувати, тульки одне слово написати і номер речення)
7.Скласти речення і написати скільки годин.
8.Виписати потрібний займенник за змістом (не переписувати)
9.Дописати назву професії
10.Виписати граматично правильно написане слово (не переписувати)
11. Творче завдання по бажанню (5-10 речень написати про себе)




5 klasa (nowy podrecznik)
Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
05 maja
Str.126-127
ćw.22/25


Str.130-131
Minisłowniczek
(виписати слова в словник,виписати словосполучення)

Minisłowniczek
07 maja
Str.132
Озайомитись
з таблицей відмінювання
Відміна іменників жіночого р./однина

Str.133-134
Ćw.4/6
Напиши іменники в однині/ жіночий рід
12 maja
Str.136

Озайомитись
з таблицей відмінювання прикметників
Відміна прикметників в польській мові

Str.138
Ćw. 12/13
Знайти відповідність слів
14 maja
Str.140-141
Ćw. 17/18
Закінчення іменників і дієслів

5 klasa (nowy podrecznik)
Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
05 maja
Str.152-153
ćw.24/27


Str.156
Minisłowniczek
(виписати слова в словник,виписати словосполучення)

Minisłowniczek
07 maja
Str.159
Озайомитись
з таблицей відмінювання
Відміна іменників жіночого р./однина

Str.160
Ćw.4/6
Напиши іменники в однині/ жіночий рід
12 maja
Str.163

Озайомитись
з таблицей відмінювання прикметників
Відміна прикметників в польській мові

Str.165
Ćw. 12/13
Знайти відповідність слів
14 maja
Str.167-168
Ćw. 17/18
Закінчення іменників і дієслів







DYKTANDA/PO POLSKU_PO POLSCE
https://www.dyktanda.net/zgadywanka-miasta-w-polsce.php
http://www.popolskupopolsce.edu.pl/kurs-jezyka-polskiego

5 klasa (nowy podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
21 kwietnia
str.120-121
ćw.11/12
Відміна дієслів




28 kwietnia
str.122-123

ćw.14/15
Дієслова
znać /wiedzieć
30 kwietnia
str.123-124-125

ćw.16/20

05 maja
Str.126-127
ćw.22/25


5 klasa (stary podrecznik)
Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
21 kwietnia
str.146-147
ćw.11/13
Odmiana czasownika
28 kwietnia
str.147
ćw. 14/16

Дієслова
znać/wiedzieć
30 kwietnia
str.148-149
ćw. 17/18


05 maja
str.149-151
ćw. 19/22






ДОДАТКОВІ матеріали ВІДМІНКИ для 5 КЛАСУ


5 klasa (nowy podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
21 kwietnia
str.120-121
ćw.11/12
Відміна дієслів




28 kwietnia
str.122-123

ćw.14/15
Дієслова
znać /wiedzieć
30 kwietnia
str.123-124-125

ćw.16/20

05 maja
Str.126-127
ćw.22/25


5 klasa (stary podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
21 kwietnia
str.146-147
ćw.11/13
Odmiana czasownika
28 kwietnia
str.147
ćw. 14/16

Дієслова
znać/wiedzieć
30 kwietnia
str.148-149
ćw. 17/18


05 maja
str.149-151
ćw. 19/22






ДОДАТКОВІ консультаційні матеріали для 5 КЛАСУ
ПРАВИЛА написання Jj.
Відміна ДІЄСЛІВ по польські.

ІМЕННИК (жіночий рід).
https://www.youtube.com/watch?=GJKDl4KsM08
https://www.youtube.com/watch?v=OUjZd2H0Rxw
https://drive.google.com/open?id=1kaeHiy_ZQdF_WWca5-_u1DVIsOATf8hp&authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=QF8L1whWhpQ
https://www.youtube.com/watch?v=7n9mg9avb3s

ПЕРЕКЛАД СЛОВНИЧКІВ (записати в словник).
MINISŁOWNICZKI стор. 113/116 (стор.137/139).

ВІДМІНА польських ДІЄСЛІВ  5 КЛАС




ZADANIE DOMOWE 5 klasa/ 07-17 kwietnia

5 klasa (nowy podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
07 kwietnia
str.110-111
ćw.19/21
ćw.20 читати
Написання літери Jj (правила написання)
(пом’якшення)




09 kwietnia
str.113

str.116

Minisłowniczek
(виписати слова в словник)
Виписати словосполучення в словник




W   SZKOLE
14 kwietnia
str.117
Озайомитись
з таблицей
Відміна іменників жіночого роду

str.118
ćw.6/7/8

16 kwietnia
str.119-120
Озайомитись
з таблицей
в BLOGGER документ з дієсловамі, відміну яких треба написати
Odmiana
czasowników
- am/-asz

5 klasa (stary podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
07 kwietnia
str.133-134
ćw.22
ćw.20 читати
Написання літери Jj (правила написання)
(пом’якшення)




08 kwietnia
str.137

str.139

Minisłowniczek
(виписати слова в словник)
Виписати словосполучення в словник




W   SZKOLE
14 kwietnia
str.141
Озайомитись
з таблицей
Відміна іменників жіночого роду

str.142
ćw.6/7/8

16 kwietnia
str.144-145
Озайомитись
з таблицей
в BLOGGER документ з дієсловамі, відміну яких треба написати
Odmiana
czasowników
- am/-asz
5 KLASA Написати відміну  Grupa III (koniugacja am/asz) 

Grupa III (koniugacja am/asz)


czekać – to wait (1st person czekam || 2nd person czekasz)
kochać – to love (1st person kocham || 2nd person kochasz)
czytać – to read (1st person czytam || 2nd person czytasz)
śpiewać – to sing (1st person śpiewam || 2nd person śpiewasz)
pytać – to ask (1st person pytam || 2nd person pytasz)
biegać – to run (1st person biegam || 2nd person biegasz)
grać – to play (1st person gram || 2nd person grasz)
pływać – to swim (1st person pływam || 2nd person pływasz)
pamiętać – to remember (1st person pamiętam || 2nd person pamiętasz)
sprzątać – to tidy up (1st person sprzątam || 2nd person sprzątasz)
oglądać – to watch (1st person oglądam || 2nd person oglądasz)
mieć – to have ( 1st person mam || 2nd person masz)
SŁÓWKA
Словниковий запас http://klasoteka.pl/category/dla-dzieci/jezyk-polski/
5 klasa (nowy podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
07 kwietnia
str.110-111
ćw.19/21
ćw.20 читати
Написання літери Jj  (правила написання)
(пом’якшення)




08 kwietnia
str.113

str.116

Minisłowniczek
(виписати слова в словник)
Виписати словосполучення в словник




W   SZKOLE
14 kwietnia
str.117
Озайомитись
з таблицей
Відміна іменників жіночого роду

str.118
ćw.6/7/8

16 kwietnia
str.119-120
Озайомитись
з таблицей
в BLOGGER документ з дієсловамі, відміну яких треба написати
Odmiana
czasowników
- am/-asz
5 klasa (stary podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
07 kwietnia
str.133-134
ćw.22
ćw.20 читати
Написання літери Jj  (правила написання)
(пом’якшення)




08 kwietnia
str.137

str.139

Minisłowniczek
(виписати слова в словник)
Виписати словосполучення в словник




W   SZKOLE
14 kwietnia
str.141
Озайомитись
з таблицей
Відміна іменників жіночого роду

str.142
ćw.6/7/8

16 kwietnia
str.144-145
Озайомитись
з таблицей
в BLOGGER документ з дієсловамі, відміну яких треба написати
Odmiana
czasowników
- am/-asz


5 klasa (stary podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
17 marca
str.111-112
ćw.10/11/12
Czas przeszły

str.114-115
ćw.15/16

19 marca
str.121
str.124-125
(виписати слова в словник /вивчити відмінки)
ćw.6
Przypadki
(відмінки)





5 klasa (nowy podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
17 marca
str.90-91
ćw.10/11
Czas przeszły
(минулий час)

str.92
ćw.13/14

19 marca
str.99
str.102-103
(виписати слова в словник /вивчити відмінки)
ćw.6
Przypadki
(відмінки)





5 klasa (nowy podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
31 marca
str.104-105
ćw.7/9/10
Przypadki
Celownik
(давальний відмінок)




02 kwietnia
str.107

(виписати правила написання /вивчити відмінки)

Czas Przyszły
Czasownik: być

str.108
ćw.12/13

5 klasa (stary podrecznik)

Dzień
Strona
Ćwiczenie
Temat
31 marca
str.126-127
ćw.7/10/11
Przypadki
Celownik
(давальний відмінок)




02 kwietnia
str.130
str.130-131
(виписати правила написання /вивчити відмінки)
ćw.13/15
Czas Przyszły
Czasownik: być






Strona  137 (старий підручник) Strona  113 (новий підручник)

Szkoła: wejście, szatnia, korytarz, sala gimnastyczna, biblioteka, pokój nauczycielski, klasa matematyki,
gabinet biologii, klasa V a, gabinet dyrektora, dzwonek na lekcje, dzwonek na przerwę, podział godzin.

Школа: вхід, гардеробна, коридор, спортзал, бібліотека,  вчительська, математика,
кабінет біології, клас V a, кабінет директора, дзвінок на урок, дзвінок на перерву, поділ годин.
Klasa szkolna:   ławka, tablica, kreda, godło państwowe, szafki, półki, tablice, mapy, tablica interaktywna, rzutnik multimedialny, stolik, krzesło, biurko nauczyciela, kwiatki.

Шкільний клас:  парта, дошка, крейда, герб,
шафи,  полиці, дошки, карти, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, стіл, стілець, стіл вчителя, квіти.
Lekcja: temat lekcji, pytanie, odpowiadać przy tablicy, zgłaszać   się, usprawiedliwić się, usprawiedliwić nieobecność,  zgłosić brak zadania, wyjść do toalety,
prosić o powtórzenie pytania, być pytanym, odpowiadać, dostać ocenę, tróję, dopa
pisać sprawdzian, lekcja polskiego, matematyki, angielskiego, przyrody, wf-u [wuefu] – wychowania fizycznego,  plastyki, muzyki, kółko informatyczne, dziennik, wpisać ocenę do dziennika, obecność
Урок: тема уроку, питання, відповідати  біля дошки, звіт вибачити себе, вибачити відсутність, не повідомити про невиконання д/з, просити вийти  в туалет,  попросіть повторити запитання,  запитайти повторити питання, отримайте,
написати тест, польська мова, математика, англійська мова, урок природи, ПП [фізичне виховання] - фізкультура, мистецтво, музика, клуб інформатики, щоденник, написати оцінку в щоденнику, присутність

Tornister: książki, zeszyty, zeszyty ćwiczeń, podręczniki, piórnik, długopis, gumka, ołówek, kredki, farby, pędzelek, linijka, ekierka, flamastry (mazaki), korektor, pióro, tablet, laptop.
Шкільна сумка: книги, зошити, зошити, підручники, пенал, ручка, гумка, олівець, олівці, фарби, пензлик, лінійка, набір, фломастер, коректор, ручка, планшет, ноутбук.


Strona  139 (старий підручник) Strona  116 (новий підручник)

Czy mogę wyjść do toalety?
Przepraszam za spóźnienie.
Przepraszam, chciałbym zgłosić nieprzygotowanie.
Przepraszam, ale zapomniałem zadania.
Czy mogłaby pani / mógłby pan powtórzyć pytanie?
Masz pożyczyć długopis? Nie mogę, mam tylko jeden.

Чи можу я вийти в туалет?
Вибачте, що запізнився.
Вибачте, я хотів би повідомити, що я не готовий.
Вибачте, я забув своє завдання.
Не могли б ви ви повторити запитання?
Чи варто позичити ручку? Я не можу. У мене є лише одна.

Jasne, masz.
Przepraszam, nie rozumiem pytania, czy mógłby pan / mogłaby pani wyjaśnić to pytanie?
Przepraszam, czy mogłaby pani / mógłby pan zaznaczyć
mi obecność, bo się spóźniłem?

Звичайно, що ти.
Вибачте, що не розумію питання, чи можете ви поясніть це питання?
Мені шкода, якщо ви могли б відмітити мене в журналі , бо я  спізнився?

Czy mógłbym dziś wcześniej wyjść z lekcji?
Jestem / obecny / obecna.
Nie ma jej / nie ma go / nieobecna / nieobecny.

Чи можу я раніше сьогодні залишити урок? Я / присутній / присутній.
Він відсутній / відсутній його / відсутній / відсутній.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу